Yeni Nike Elastico Superfly 2014 Krampon

Bu şuana kadar gördüğünüz ilk Nike Mercurial Elastico kapalı krampondur.

Eminim ki daha önce hiç böyle bir krampon görmediniz. Yeni Nike Elastik Superfly 2014 kramponu görenler şaşkınlıklarını gizleyemiyorlar. Böyle ilginç bir kramponun yapılış gayesi küçük maçlarda rahat rahat futbol oynamak. Nike Elastico Superfly, Nike FC247 koleksiyonunun bir parçasıdır. Bilekleri kaplayan kısım oldukça rahat olmakla birlikte futbol oynamınızı kolaylaştıracak. Futbolcuların hızlı bir şekilde hareket etmesine olanak sağlayıp tüm hava koşullarına uyum sağlayacak bir tasarımdır. Nike mercurial elastico superfly kramponun tabanı karbon fiber olup sağlam zemin yüzeyler için düşünülmüştür.

Canlı turuncu renkli bu kramponun üzerindeki fosfor yeşili nike logosu krampona farklı bir estetik duygusu katmıştır.Ayrıca bu logo sadece üst tarafında değil arka yan tarafta da bulunmaktadır.


10 Haziran 2014'te piyasaya sürülen nike fc247 serisi bu kapalı kramponun fiyatı 155£. Nike.com'dan bu ürüne kolayca ulaşabilirsiniz. Ben beğendim sizinde beğeneceğinizi düşünüyorum. İlk gördüğümde oldukça şaşırmıştım garibime gitmişti ama daha sonra ayakta görünce daha hoş bir görünümü olduğuna karar verdim ve alıştım bu krampona.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder